www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

23 days challenge.

Om 23 dagar, alltså den 10e oktober, fyller jag år. Så jag tänkte att fram till dess ska jag utmana mig själv med ett såkallat godisförbud. Detta innebär att jag inte får äta godis, choklad, chips, läsk, kakor, bullar eller snabbmat så som pizza, kebab, hamburgare osv. Jag ska även dra ner på kolhydraterna i största mån, alltså försöka undvika pasta, ris, potatis och vitt bröd. Självklart ska jag även under denna period träna boxning, gymma och gå ut och springa för att göra hälsoeffekten så stor som möjligt. Vad säger ni? Är det någon mer än jag som accepterar utmaningen?
Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

sv: Okej! Ja man ska nog inte träna om man inte är fullt frisk som du säger. Man förvärrar nog bara förkylningen då och det är det ju inte värt :(
Hur mår du annars idag? Mår du bättre i förkylningen? :)

2014-09-17 @ 14:56:57
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Glad och sprallig tjej som älskar träning, hälsa, boxning, dans, resor, äventyr, fotografi, musik, familj och vänner. Läs om du tycker det verkar intressant, skulle uppskatta det som fan. Puss.