www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

En såndär WOW-dag.



Åh vilken bra måndag det var. Startade den med en härlig morgonpromenad med min fina lilla hund innan frukost. Påväg till skolan träffade jag även en gammal killkompis jag inte sett på länge, så himla kul att se honom! Sen flöt skoldagen på bra innan jag körde två grymma träningspass. Ett benpass på gymmet och ett grymt boxningspass på klubben. Fick massa beröm och kände verkligen hur bra det gick. Så himla kul när man får belöning för något man lägger ner sin själ i!.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Glad och sprallig tjej som älskar träning, hälsa, boxning, dans, resor, äventyr, fotografi, musik, familj och vänner. Läs om du tycker det verkar intressant, skulle uppskatta det som fan. Puss.